STATISTIK
ONLINE
IDAG
VECKA
MÅNAD

bloglovin
HEM
VIP
EGO
RSS 2.0
LATEST NEWS
Intervju 12/11-08

Intervju 12/11-08

. .............................................

Jag vet inte om det är årstiden eller om hon helt enkelt har tröttnat på att vara singel men nu vill Caroline bli kär. Hon vill slå på stort. Och jag - hennes högra hand när hon onanerar utan dildo, hennes samvete när hon skulle gått hem istället för att följa med den där killen halv sex på morgonen, hennes fru och livskamrat, hennes allra bästa vän som finns där i ur och skur, i vått och torrt: när hennes vagina kan jämföras med den allra torraste öken i Egypten - kan väl inte mer än hjälpa henne nu. Det räcker inte med att ge henne min vänstra hand också: hon behöver manlig kärlek.

Två stora grova manliga hjälpsamma händer. (Och en penis i storlek XXXXXX-L. Och ett stort kärleksfullt hjärta, förstås)

Jag tog mig ett rejält snack med fru Lindqvist och hörde om påståendet stämde!

Du vill skaffa dig en pojkvän alltså?
Du får det att låta som jag skulle gå och köpa mig ett husdjur, som en hund! Men svar..ja. Det vill jag litegrann, kanske.

När och varför kom du till insikt med det här?
Jag kan inte svara på när, för det vet jag inte. Det här med att vilja ha någon har ju alltid funnits i mig på ett eller annat sätt liksom. Alla tjatar ju om att de är så förbannat kära! Jag vill också vara kär, på riktigt. Det är en fantastisk känsla om den är ömsesidig som jag glömt bort hur det känns. Närmast den känslan just nu är när jag tittar mig i spegeln på morgonen och tänker "Fan, vad jag är snygg! Herregud va jag va bra i sängen igår och jises vad jag älskar mig!".. Det blir dock lite tråkigt i längden. Jag vill ha någon annans spegelbild där också.. Någon som är snyggare än mig och någon som får mina fjärilar i magen att pirra lite mer. Det räcker inte att tejpa upp Jared Leto på väggen. Jag vill ha respons.

Det låter seriöst! Så det här är inget du säger just nu då bara för du är bakis, kärlekskrank eller kåt?
Jag är seriös om det handlar om någon att dela livets dagar med. Jag ska ju stå ut med människan och framför allt ge honom det som är bäst på jorden, nämligen mig själv. Han måste ju vara värd det och vara väl förtjänt av det. Så visst är jag seriös. Jag är minst lika seriös när jag är kåt också, ska tilläggas. Det borde jag väl vara eftersom annars hade jag legat med vem som helst? Och då hade min ligglista blivit dubblad gånger tre, minst.

Du låter som ett kåt djur. Hur många har du legat med och om du var ett djur, vilket skulle du vara?
Jag har legat med minus det dubbla jag skulle lägga till om jag hade legat med vem som helst. Jag skulle vara en orm för dom är långa och smidiga och får många att rysa. Kanske inte av välbehag dock. Eller en spindel! Tänk att få bita ihjäl killen direkt efter sex? Visserligen skulle man bli korad till one night stand-drottning direkt!

One night stands alltså. Hur är din relation till det?
Inte särskillt bra. Jag föredrar hellre att ligga flera gånger med samma person om han är bra förstås.

Vad är bra sex för dig?
Bra sex är variation och exprimentering, dock inom rimliga gränser. Och det ska vara hårdhänt och dirty. Sånt gillar jag.

Vad är rimliga gränser för dig? Du verkar inte ha någon speciell gräns vad det verkar.
Tro mig, jag har gränser och dom heter kiss och bajs-sex! Är hellre nunna i något gulligt kloster än håller på med det där.

Vad är dina erfarenheter av det där?
Av att vara nunna i kloster eller äckel-sex? Nunna har varit på tal flertalet gånger och folk har till och med slagit vad med pengar. Bra sätt att tjäna extracash på. Angående sexet så har jag aldrig sysslat med sådant. Wet var dock på tal en gång av en kille men jag sa strängt nej. Även om det inte skulle vara jag som skulle bli kissad på så det är jättevidrigt!

Varför är du singel om du nu är så trött på det? Killarna, t.o.m de med flickvän står ju på rad för dig!
Jag har aldrig varit den som gått och tagit den första bästa för att jag kan. Det finns ju givetvis jättebra killar som är intresserade av mig men jag ser ingen anledning till att vara tillsammans med någon för sakens skull. Det måste kännas speciellt. Han ska ju vara någon som jag ska stå ut med väldigt lång tid.

Du är verkligen inne på det här med att vara tillsammans för evigt. Eller har jag missuppfattat det?
Nej det stämmer. Efter X antal treveckors-trams får man nog. Ska det vara ska det vara på riktigt. Jag ser ingen som helst anledning till att vara tillsammans med någon som jag inte skulle kunna spendera hela livet med. Det är extrem slöseri med tid och framför allt energi. Så nu avstår jag helst från sådant, jag är hellre singel.

Hur överlever du singel-livet när du så gärna vill ha en pojkvän?
Jag har en kille till allt möjligt. De alla tillsammans skulle säkert bli den perfekta för mig men det skulle nog bli lite trångt i sängen med så många killar. Och så skulle det bli en massa svartsjukedrama tror jag. Han fick göra si och så, du vet.

En kille till allt? Nu får du förklara dig!
Jo, har man ingen kille som tillfredställer alla behov så får man ha en kille till varje liten sak. Jag har till exempel en kille jag ringer de dagar jag känner för att gå runt på stan, leta snygga killkläder och skämma bort någon. Sedan finns det en kille som spelar fotboll, jag brukar gå på hans matcher och heja på honom. Eftersom han är duktig blir ju alla avundsjuka på mig när han gör mål och får beröm, då är jag en stolt flickvän minsann. En kille brukar komma hit och godkänna mina outfits för kvällen, en sätter på mig i tvättstugan och en brukar bara komma hit och söndagsgosa i soffan. Det är skitbra!

Det där låter ju fantastiskt! Det var blir ju många killar iallafall. Har du haft många pojkvänner?
Jag har haft massvis med ytliga förhållande, du vet såna där treveckors som inte räknas som förhållande. Givetvis har jag haft längre förhållande också som hållt över 6 månader och de är väl dom killarna som räknas som riktiga pojkvänner tycker jag. Isåfall kan jag räkna dom på en hand, till och med på 2,5 fingrar. Det känns bra.

Hur har dina förhållande sett ut? Några bra kunskaper?
Kan inte påstå att jag haft några toppenförhållande precis. To bad för jag är ju världens bästa flickvän! Mitt längsta var på 11 månader och det tog slut för killen var otrogen. Det rörde mig dock inte i ryggen för han var ett riktigt svin. Jag var ung och naiv och vågade inte göra slut pga konsekvenserna. Han kom dock tillbaka ett år efteråt när det tagit slut med tjejen han var otrogen med, han trodde han skulle få mig tillbaka! Ha! Vilket pucko. Sedan den andra snubben vi var tillsammans från och till under väldigt lång tid så jag räknar det som förhållande. Det var egentligen inte mycket att klaga på där mer än att vi var totalt jäkla olika. Men sexet var fantastiskt och han lagade väldigt god mat.

Vad tycker du om otrohet? Hur många gånger har du varit med om det? Och har du själv vart det?
Jag tycker otrohet är så fruktansvärt onödigt. Förstår inte vad som är poängen med det riktigt. Okej, är du tillsammans med någon som är kass i sängen och måste göra det med någon annan. Fine, men gör slut innan då! Jag vet ju inte hur många gånger jag varit med om det om det nu skulle varit någon som gjort det bakom ryggen på mig. Men annars har jag varit med om det 3 gånger. Thats enough så det räcker och blir över. Jag har själv inte varit otrogen och skulle aldrig vara det heller. Isåfall älskar man nog inte den andra människan tillräckligt mycket om man är kapabel till att vara det.

Vad går gränsen till otrohet för dig?
Gränsen för mig går vid sex och vid känslosamma konversationer och dylikt. En kyss för skojs skull spelar ingen roll om det händer en gång eller så men sex på ett eller annat sätt är inte acceptabelt. Idag är det så vanligt med känslosamma sms, telefonsamtal och olika sorters konversationer på internet också, sådant går fet bort om man är i ett förhållande.

En fågel viskade i mitt öra att du haft ett öppet förhållande! Varför har man sådant?
Det var längesen med den där killen som jag var tillsammans med från och till. Från början hade vi bara sex, som sedan gick till "ska vi bli tillsammans?" som sedan blev öppet förhållande som i sin tur blev ett break och efter det blev vi tillsammans på riktigt. Varför vi hade ett s.k öppet förhållande var för att vi ville inte känna oss reserverade för varandra. Vi hade inte alls de känslorna för varandra just då utan det var mest bara sex och att hitta på något ibland.

Hur ska man se ut som kille om man ska fånga ditt intresse?
Det spelar ingen roll såvida man skiner lite mer än alla andra killar. Jag kan titta på alla sorters killar faktiskt, eller där ljög jag. Inte alla! Men många olika stilar bara de klär upp den liksom. Men number one är nog en riktigt snygg rock kille med lite sådär medellångt hår, lite kajal, massa tatueringar, vidrigt tighta brallor och otroligt smala ben. Det är nog min största svaghet! Och en liten söt rumpa som inte ens existerar är inget att förglömma. En riktigt snygg street-kille är med nice.

Vad ska han ha för personlighet då?
Nummer ett är att han ska vara rolig och ha ett sinne för humor. Om inte så går han fet bort. Det är jätteviktigt att kunna skämta tycker jag. Han ska även vara ärlig, det är det viktigaste tycker jag. En annan sak är att han inte får vara för snäll! Eller att vara tofflig och mesig förklarar kanske det bättre. Jag avskyr sådant.

Vi bestämde oss för att ta några snabbfrågor innan vi gick vidare med frågor om sex och andra roligheter.

Förhållande | Singel
Långt förhållande | Kort förhållande
Parmiddag | Tjejkväll
Partyresa med tjejerna | Relaxresa med pojkvännen
24/7 | Distans
Gulliga sms | Porriga sms
Kärlek utan sex | Sex utan kärlek

Och här slutade får trevliga pratstund! Givetvis efter X antal frågor om sex som vi väntar med att publicera om dom nu åker upp här överhuvudtaget. Jag frågade Caroline om det var okej, vilket det var men hon sa att det kunde bli för mycket för vissa läsare. "Jag tror vissa människor som läser min blogg och inte känner mig blir provicerade att jag är så öppen med sånna här saker! Fast det är ju egentligen ganska kul om dom dömer för det, för dom känner ju inte mig." 


Latest news:
Intervju 12/11-08

Kategorier:
Allmänt

Arkiv:
December 2008 November 2008

Länkar:
Blogg.se Stil

Till Gabriella